Penderitaan Dari Buasir - Apabila memanggil doktor yang - Apabila untuk Menggunakan Kaedah Asli

Penderitaan Dari Buasir - Apabila memanggil doktor yang - Apabila untuk Menggunakan Kaedah Asli

Anda mengesyaki anda mempunyai buasir atau buasir. Buasir adalah saluran darah di dalam dan sekitar dubur dan rektum yang lebih rendah yang menghulurkan bawah tekanan, sama dengan vena varikos di kaki. Buasir adalah sama ada di dalam dubur (dalaman) atau di bawah kulit di sekitar dubur (luaran) .Anda tertanya-tanya sama ada anda perlu berjumpa doktor atau membuatnya sendiri dengan menggunakan kaedah semula jadi. Mari kita mempertimbangkan pelbagai faktor yang penting.

Apabila memanggil doktor

Tanda-tanda biasa buasir boleh menjadi tanda masalah kesihatan serius yang lain. Kolon atau kanser rektum dan syarat lain yang mempunyai banyak simptom yang sama seperti buasir.

1) Anda mempunyai pendarahan rektum pada bila-bila. Yang tidak perlu berlaku pada masa ini untuk membuang najis.

2) Anda perasan darah merah gelap pada najis anda. (Ia tidak adalah darah berwarna merah terang seperti yang biasanya berlaku dengan kehadiran buasir)

3) Najis menjadi lebih sempit daripada biasa.

4) perubahan warna najis, dari coklat ke merah atau hitam.

5) Apa-apa bahan yang luar biasa menyerap masuk.

6) Anda mengalami cirit-birit dengan kembung perut.

7) Anda mempunyai demam bersama-sama dengan najis berdarah.

8) Anda mempunyai bonjol yang tumbuh di sekitar dubur yang tidak tender.

Jika anda hadir salah satu daripada tanda-tanda ini, kamu boleh katakan sekarang doktor anda. Tetapi jangan panik! Doktor anda mempunyai beberapa alat-alat diagnostik pada beliau untuk menilai dengan tepat punca gejala-gejala anda dan menentukan apa rawatan yang terbaik adalah dinasihatkan.

Apabila untuk merawat buasir di rumah - Menggunakan Kaedah semula jadi

Jika anda tidak mengalami apa-apa gejala Saya telah dihuraikan sebelum ini; dalam kebanyakan kes, rawatan perubatan atau pembedahan berat tidak perlu. Strategi yang paling berkesan terhadap buasir adalah untuk pergi kanan ke sumber masalah. Anda mungkin perlu berbuat apa-apa lebih daripada termasuk serat dan cecair tambahan kepada diet anda untuk mengelakkan sembelit, elakkan meneran, dan mengelakkan duduk untuk tempoh masa yang lama di dalam tandas.

Buasir tidak berkanser dan tidak pernah berubah kepada kanser. Mereka adalah memalukan dan kadang-kadang menyakitkan tetapi tidak pernah serius. Jika anda telah mencuba pelbagai kaedah dengan hasil yang tidak memuaskan, jangan bimbang, ada cara yang sangat mudah dan berkesan semulajadi untuk menyingkirkan mereka dengan cepat. Dapatkan penyelesaian semula jadi sekarang! Kaedah semula jadi mempunyai 96.4% kadar kejayaan yang terbukti yang konsisten untuk menghapuskan buasir dengan selamat, kuat dan mudah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar