Bagaimana berkesan adalah penyembuhan semulajadi?

Bagaimana berkesan adalah penyembuhan semulajadi?

Anda mungkin tidak menyedarinya, tetapi badan anda mempunyai kapasiti yang besar untuk menyembuhkan anda.

Dari apa-apa.

Jadi mengapa bukan?

Kerana anda keluar dari kira-kira!

Setelah anda kembali dalam keseimbangan semula jadi, penyembuhan semula jadi benar adalah mungkin.

Jadi, apa yang tidak seimbang bermakna, dan bagaimana anda meletakkan diri anda kembali ke dalam kira-kira?

Anda hanya perlu melihat sejauh alam semula jadi untuk melihat apa yang keseimbangan semulajadi adalah. Kehidupan yang tertekan yang merupakan tulang belakang moden kewujudan manusia mungkin merupakan faktor utama yang menyumbang kepada kekurangan anda kira.

Saya tidak semestinya mempromosikan idea bahawa anda berhenti kerja anda dan hidup dalam belukar. Anda boleh melakukan apa-apa dan kekal seimbang semula jadi.

Ia adalah bagaimana anda menangani perkara-perkara yang muncul baki anda, atau kurang.

Kebanyakan orang tidak mengendalikan perkara-perkara dengan baik. Anda mungkin marah atau pertahanan apabila seseorang mengkritik anda. Anda tidak mengambil cukup 'anda' masa, masa untuk berehat atau berfikir. Anda tidak boleh makan dengan baik. Anda mungkin berpesta dan minum terlalu banyak.

Penyembuhan semula jadi hanya boleh dicapai apabila anda menganggap anda sebagai satu entiti keseluruhan. Fikiran anda, cabaran fizikal anda, perasaan anda semua yang berkaitan. Jika anda telah jatuh sakit secara fizikal, ia lebih daripada mungkin kerana anda tidak mendengar batin anda, yang memberitahu anda untuk melambatkan, atau mendapatkan pekerjaan lain, atau keluar dari hubungan semasa anda.

Apabila anda tidak mendengar, sesuatu yang mengambil alih dan MEMBUAT anda mendengar. A ejaan di hospital mungkin satu-satunya cara yang anda akan mencerminkan dalam kehidupan anda. Ia tidak berbunyi sangat seperti penyembuhan semula jadi, saya mendengar anda berkata. Dan tiada ia tidak. Tetapi jika masa dan pengalaman di sana membuatkan anda mengambil saham dan mengubah hidup anda sekitar, maka ia telah memberi manfaat.

Penyembuhan semula jadi tidak boleh dicapai jika anda meletakkan makanan sampah ke dalam badan anda secara tetap.

Sampah di, sampah keluar.

Makanan yang sihat, makanan tambahan semula jadi senaman ringan yang tetap, banyak masa untuk berehat, mendengar suara hati anda untuk utama, dan kecil, keputusan hidup adalah cara terbaik untuk membolehkan badan anda untuk masuk ke dalam mod penyembuhan semula jadi ia tahu dengan baik dan tidak begitu cekap.

Ia ragu ada hidup manusia yang tidak mempunyai beberapa isu atau pengalaman hidup yang memegang mereka kembali, menjaga mereka dalam lubang atau menghalang mereka daripada bergerak ke hadapan dalam cara yang mereka benar-benar mahu.

Ini kerana isu-isu ini tidak dibina dengan betul diselesaikan. Anda mungkin berfikir anda telah mendapat di atas kematian orang yang anda, atau penyalahgunaan yang anda mengalami sebagai seorang anak. Tetapi jika anda sama ada tidak mahu berfikir / bercakap mengenainya atau menangis atau berasa emosi apabila anda lakukan, anda tahu anda telah tidak diselesaikan ia.

Dan anda tidak boleh bergerak ke hadapan sehingga anda lakukan. Sebaik sahaja anda telah benar-benar diselesaikan itu, semula jadi kuasa penyembuhan semula jadi badan anda datang kepada mereka sendiri, dan jauh anda pergi.

Salah satu cara yang terbaik, jika bukan dengan cara yang terbaik, untuk membantu anda menyelesaikan isu-isu ini dalam adalah homeopati. Homeopati mempunyai keupayaan unik untuk segera meletakkan anda kembali ke dalam kira-kira, supaya kuasa penyembuhan semula jadi anda sekali lagi boleh meneruskan tugas yang cekap.

Anda boleh memberitahu apa masalah adalah yang paling atas dalam hidup anda, oleh yang merunsingkan fizikal anda tunduk kepada.

Hati adalah di mana kemarahan disimpan. Pernah dengar ungkapan 'dia sedikit bengkeng hari ini, bermakna dia marah. Jadi, jika anda kerap marah atau cepat marah, kemungkinan hati anda berjuang. Ia tidak mungkin muncul pada ujian darah. Lagi. Tetapi ia akan, jika anda tidak mengambil langkah-langkah untuk mengatasinya.

Buah pinggang adalah di mana ketakutan disimpan. Adakah anda mendapat banyak jangkitan saluran kencing? Lihat apa yang anda takut. Yang boleh menjadi agak mencabar pada anda sendiri, dan anda mungkin perlu bantuan seorang ahli terapi, seperti homoeopat a.

Paru-paru adalah kerusi kesedihan. Pelarian / pendatang sering tunduk kepada batuk kering. TB adalah tentang paru-paru. Pelarian sering melarikan diri dari negara mereka daripada keperluan dan bukan pilihan, meninggalkan keluarga mereka di belakang.

Jadi, jika anda ingin mempunyai kehidupan yang ajaib, satu di mana mereka semua terus pergi betul, memberi makan kepada badan anda dengan baik, menghormatinya, mendengar itu, pastikan anda mempunyai kelonggaran setiap hari dan mendapatkan bantuan profesional dengan masalah duduk dalam anda.

Baki yin anda (wanita) dan yang tenaga (lelaki).

Penyembuhan anda tidak lebih untuk menyembuhkan dunia daripada yang lain.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar