Mengalkali Badan Anda untuk Penyembuhan luka terbuka Sejuk Anda dengan Melakukan Latihan Untuk Mengurangkan Tekanan

Mengalkali Badan Anda untuk Penyembuhan luka terbuka Sejuk Anda dengan Melakukan Latihan Untuk Mengurangkan Tekanan
Satu statistik yang boleh memukau anda adalah bahawa hampir 90% daripada penduduk dunia mempunyai virus herpes simplex. Walau bagaimanapun, hanya peratusan kecil orang dewasa mengadu tentang dan mendapatkan rawatan untuk virus ini daripada doktor mereka. Terdapat pelbagai ubat-ubatan di pasaran yang boleh memberikan kelegaan sementara. Tablet sering ditetapkan oleh doktor. Krim juga ditetapkan yang, jika digunakan mengikut arahan yang ditentukan, boleh merawat HSV anda - virus 1 luaran. Ini krim, tablet, dan lain-lain boleh memberi anda kelegaan sementara tetapi untuk melegakan tetap anda perlu menggunakan kedua-dua pendekatan tradisional dan bukan tradisional.
Tahap pH dalam badan anda harus dekat dengan paras normal iaitu 7.0 dan ke atas. Terdapat banyak faktor-faktor lain yang boleh menghalang tubuh anda daripada berada dalam julat pH yang normal. Tabiat makanan yang tidak sihat dan tekanan boleh meningkatkan keasidan dalam badan anda dan membuat anda terdedah kepada semua jenis penyakit. Kekurangan oksigen atau oksigen badan kekurangan adalah sangat terdedah kepada penyakit.
Virus herpes simplex adalah anaerobik dan ia tidak boleh terus hidup dalam kehadiran oksigen. Terdapat banyak cara di mana anda boleh meningkatkan tahap kandungan oksigen dalam badan anda. Senaman adalah cara yang berkesan kos untuk meningkatkan tahap oksigen dalam badan anda. Bersenam di awal pagi adalah disyorkan kerana udara mempunyai tahap agak tinggi oksigen.
Senaman perlu dilakukan secara sistematik supaya badan anda berfungsi setiap kumpulan otot. Ini perlu meningkatkan aliran oksigen dalam badan anda. Latihan perlu dilakukan dengan kerap berehat di antaranya supaya tidak menambah tekanan pada badan anda, dan bukannya meringankannya. Senaman yang berlebihan meningkatkan keasidan badan anda disebabkan oleh asid laktik membina.
Tekanan adalah satu lagi faktor yang sangat penting yang melemahkan badan, menjadikannya mudah terdedah kepada penyakit. Tekanan dan ketegangan akan meningkatkan keasidan sistem anda. Tekanan mengeluarkan pelbagai jenis asid dan bahan kimia berbahaya timah usaha untuk menghadapi keadaan yang anda berada. Ini sudah tentu berguna jika anda melarikan diri dari singa atau melarikan diri dari bangunan yang terbakar. Walau bagaimanapun, tekanan kronik adalah sangat sukar pada badan dan meningkatkan kandungan keasidan dalam sistem anda.
Herpes simplex virus hidup subur dalam badan berasid dan kurang beroksigen dan serangan yang kerap dalam apabila badan anda berada dalam keadaan seperti itu. Badan manusia adalah mesin yang tepat dan ia perlu dikekalkan menggunakan akal dan mendengar apa yang ia memberitahu anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar