Pemulihan Home Untuk Kulat Nail Itu Benar-benar Berfungsi

Pemulihan Home Untuk Kulat Nail Itu Benar-benar Berfungsi

Adakah anda mempunyai masalah dengan kulat kuku? Jika anda telah cuba semua ubat-ubatan, anda boleh mendapatkan tangan anda dan anda masih belum mendapat menghapuskan masalah yang anda mempunyai dengan kulat kuku jari kaki, maka anda berada dalam nasib. Seperti yang kita menulis artikel ini, kami akan memberitahu anda beberapa cara untuk kulat kuku. Perkara yang terbaik dalam ubat-ubatan bagi masalah ini adalah hakikat bahawa mereka benar-benar bekerja. Daripada cuba keluar semua orang-orang ubat-ubatan preskripsi doktor anda memberi anda, maka kita sangat mengesyorkan anda mencuba rawatan rumah pertama.

Adakah anda mempunyai gejala kulat kuku? Perkara pertama yang anda perlu lakukan adalah menentukan sama ada anda mengalami jangkitan ini. Masalahnya umumnya bermula sebagai tompok kuning atau putih di bawah kuku. Kulat mula merebak jauh ke dalam kuku dan boleh menyebabkan kasar permukaan, kerapuhan, penebalan, berdarah atau runtuh kuku.

Tidak dapat dinafikan bahawa kulat ini adalah sesuatu yang memalukan. Ramai individu cuba menyembunyikan jangkitan mereka dengan menggunakan kuku atau memakai kasut sepanjang masa. Apa yang anda perlu tahu adalah bahawa ini boleh membuat masalah lebih teruk. Apabila anda meninggalkan masalah ini tidak dirawat, masalah ini hanya akan berkembang. Dalam masa yang sewajarnya, anda boleh mengalami jangkitan yang menyakitkan.

Terdapat tan ubat-ubatan rumah yang akan membantu dengan kulat kuku. Adakah anda tahu bahawa orang menggunakan bawang putih untuk melawan jauh kulat kuku jari kaki mereka? Memang benar dan anda juga boleh menggunakan bawang putih. Terdapat juga individu yang menggunakan epal cider cuka bercampur dengan air suam untuk membantu dengan jari-jari kaki yang dijangkiti atau jari.

Terdapat banyak ubat-ubatan yang berbeza untuk kulat kuku di pasaran hari ini. Walaupun kulat ini adalah sukar untuk merawat dengan lebih ubat kaunter, ia adalah agak mudah apabila ia datang kepada mereka rawatan rumah. Perlu diingat bahawa ia akan mengambil kuku anda sedikit masa untuk pulih.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar