Kelebihan Akupunktur Implant

Kelebihan Akupunktur Implant

Adakah anda pernah mendengar tentang prosedur yang dipanggil doktor akupunktur? Ia hanya telah wujud selama 40 tahun sekarang, tetapi ia dikatakan merevolusikan dunia perubatan dan pembedahan kosmetik. Dibangunkan di China dan tempat-tempat lain di Asia, ia diisytiharkan sebagai lebih berkuasa daripada semua krim, losyen, dan juga Botox digunakan untuk melawan kedutan dan tanda-tanda penuaan. Di samping itu, doktor akupunktur telah digunakan dengan jayanya dalam penurunan berat badan, rawatan jerawat, melegakan sakit tulang belakang dan kesakitan, dan meningkatkan kesejahteraan umum.

Jepun membangunkan gaya doktor akupunktur dikenali sebagai Hinaishin yang telah diamalkan secara meluas-sejak 30 tahun yang lalu. Prosedur ini melibatkan kemasukan jarum kecil ke dalam sebuah tempat akupunktur. Sekali di tempat, jarum adalah dirakam ke bawah dan kiri selama tiga hingga lima hari. Tujuan meninggalkan jarum yang diimplan adalah supaya ia boleh meletakkan rangsangan lembut pada titik akupunktur untuk tempoh yang lebih lama.

Sudah tentu, tidak boleh kalah oleh Jepun, China mendakwa bahawa prosedur mereka sendiri, yang tidak melibatkan meninggalkan sebarang jarum dalam badan, adalah lebih berkesan. Sebaliknya, mereka menanam jahitan protein larut di titik akupuntur, yang juga memberi rangsangan yang sedang berjalan ke titik. Alih-alih yang perlu dikeluarkan, jahitan akan larut ke dalam badan dalam masa 2-4 minggu.

Akupunktur Implan dianggap prosedur semulajadi 100%. Dengan adanya sesi satu implan akupunktur, doktor mengatakan bahawa anda akan telah mendapat keputusan yang sama seolah-olah anda mempunyai lima puluh rawatan akupunktur biasa. Selain digunakan untuk mengatasi kesan-kesan penuaan, ia telah digunakan untuk:
* Menggalakkan kulit yang sihat
* Meningkatkan kualiti tidur
* Membantu penghadaman
* Mengurangkan pengekalan air
* Meningkatkan tahap tenaga
* Menguatkan sistem imun dan metabolisme
* Membantu dalam penurunan berat badan.

Orang suka yang gagal menerima begitu banyak manfaat daripada prosedur yang menyakitkan hanya seketika dan belum begitu berterusan. Akupunktur Implan telah digunakan luas di bahagian-bahagian dunia bertahun-tahun lamanya, dan doktor mendakwa bahawa mereka telah mencapai kadar kejayaan 95% menggunakan prosedur. Selepas implan ia telah berkata bahawa anda boleh mengharapkan keputusan yang luar biasa dalam masa tiga hingga enam minggu. Jadi apa yang anda tunggu?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar