Pemulihan Semulajadi Untuk GERD - Menyembuhkan Reflux di Rumah

Pemulihan Semulajadi Untuk GERD - Menyembuhkan Reflux di Rumah

Mencari sah ubat semula jadi untuk GERD (Gastro Esophageal Reflux Penyakit) boleh menjadi sukar! Mujurlah, kebanyakan ubat-ubat telah dikaji untuk menunjukkan mana yang sah dan mana yang dukun.

Jika anda berminat dalam menyembuhkan refluks di rumah, tidak ada masa yang lebih baik daripada untuk memulakan hari ini. Kerana refluks asid disebabkan oleh sfinkter esophageal yang lebih rendah yang rosak atau lemah (LES), ia hanya masuk akal bahawa ubat-ubatan yang bekerja akan sembuh atau mengukuhkan sfinkter.

Sfinkter adalah flap otot yang terletak di atas perut dan membolehkan makanan untuk masuk. A sfinkter lemah boleh membenarkan asid perut untuk refluks.

Pada akhir artikel ini, anda akan tahu 6 cara mudah untuk menyembuhkan refluks asid di rumah!

Mengapa Tidak Hanya Ambil Antasid?

Ia seolah-olah seperti antasid telah wujud selama-lamanya. Malangnya, mereka akan berada di sekitar selama-lamanya. Sebab mengapa antasid begitu popular adalah kerana mereka adalah cepat dan mudah. Malangnya, mereka hanya memberikan kelegaan sementara dan berbuat apa-apa untuk menyembuhkan GERD. (Antasid hanya mengubati gejala refluks asid perut dan TIDAK sfinkter.) Anda akan membayar untuk antasid sepanjang hayat anda jika anda tidak berhenti sekarang!

Ubat semula jadi untuk GERD berbuat yang bertentangan! Doktor kesihatan semulajadi menggalakkan semua penghidap refluks asid untuk mempertimbangkan rawatan alternatif kerana rawatan ini berfungsi untuk menyembuhkan atau menguatkan masalah yang menjadi punca masalah ini.

Berikut adalah beberapa tips untuk memberhentikan penyusuan diri kira antasid dan mengekalkan pemulihan GERD anda!

Pemulihan semula jadi untuk GERD yang bekerja

1. Perubahan gaya hidup yang perlu untuk penyembuhan. Berikut adalah beberapa tips berguna yang telah bekerja untuk pelanggan saya. Jika anda merokok, berhenti! Jangan minum alkohol sehingga anda sfinkter sembuh. Kurangkan berat badan dan mengekalkan BMI yang sihat (Body Mass Index). East 5-6 hidangan kecil sehari. Memakai kehilangan pakaian yang sesuai. Elakkan berbaring selama 3 jam selepas makan. Angkat kepala manik anda dengan blok (6-8 inci).

2. Anda juga perlu minum air yang banyak. Air menyimpan sfinkter dimeterai lebih ketat ke atas perut tidak membenarkan asid untuk refluks. Minum segelas air setiap kali selepas makan.

3. Satu sudu teh madu juga merupakan pilihan yang baik untuk penyembuhan sfinkter. Anda perlu makan satu sudu teh madu sebelum tidur. Madu telah ditunjukkan untuk menjadi seorang penyembuh semulajadi untuk tisu yang perlu bagi sfinkter yang rosak atau lemah.

4. Epal juga telah penawar yang mudah dan sihat. Ayah saya telah menggunakan ubat ini selama 30 tahun untuk memerangi refluks asid itu. Setiap kali anda rasa serangan datang, hanya makan sepotong epal merah.

5. Akhir sekali, anda juga perlu terus mendidik diri anda mengenai bagaimana anda boleh menyembuhkan refluks asid anda secara kekal. Pencegahan adalah ubat yang terbaik dan ini terutama berlaku untuk penghidap refluks. Ketahui lebih lanjut hari ini dengan membaca Pemulihan semula jadi kami untuk GERD Laporan Remedy.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar